سامانه مراقبت از خانواده در فضاي مجازي

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه رديابي و كنترل نامحسوس گوشي موبايل و تبلت از راه دور

سامانه مراقبت از خانواده در فضاي مجازي

۳ بازديد

سامانه XSPY يك نرم افزار كنترل والدين با نصب بسيار آسان است كه با نصب آن بر روي گوشي تلفن همراه فرزندانتان به شما اين امكان را مي دهد تا از راه دور فعاليت هاي فرزند خود را تحت نظر بگيريد. برخي از اين امكانات به شرح زير است:

  • گزارش تماس ها، پيامك ها و مكاتبات با دوستان و مخاطبين
  • ارتباطات كامل شبكه هاي اجتماعي همچون هك تلگرام، هك واتساپ
  • اعلام موقعيت مكاني لحظه اي و مسير هاي پيموده شده روزانه
  • تعيين محدود تردد با اعلام ورود و خروج از محدوده مشخص
  • برنامه ها و بازي هاي مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها
  • هشدار و اسكرين شات هوشمند در صورت تايپ كلمات غيراخلاقي

برخي از ويژگي هاي برنامه XSPY

گزارش تماس ها

ارتباطات ساده اوليه فرزندان شما از طريق تماس هاي تلفني ميباشد، سامانه مراقبت از خانواده با ارائه گزارش از تماس هاي ورودي و خروجي همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و مدت زمان مكالمه و همچنين گزارش تماس هايي كه به صورت دستي حذف شده اند، نظارت كاملي را در اين بخش براي والدين فراهم مي سازد.

كنترل پيامك هاي ارسالي و دريافتي

از جمله راهكارهاي ارتباطي فرزندان در جمع خانواده كه هيچ گونه حساسيتي ايجاد نمي كند ارسال پيامك است؛ اما نرم افزار XSPY با ارسال گزارش كاملي از ليست پيامك هاي ارسالي و دريافتي و حذف شده، به همراه جزئيات مربوط به نام مخاطب و محتواي در حال تبادل به والدين، دغدغه و نگراني هاي احتمالي در اين زمينه را به صورت كامل از بين خواهد برد.

گزارش شبكه هاي اجتماعي تلگرام، اينستاگرام و...

يكي از خطرناك ترين بسترهايي كه فرزند شما مي تواند با هزاران فرد با رده هاي سني مختلف، فرهنگ و تربيت متفاوت رو به رو باشد و سلامت فرزند را به خطر بيندازد، بستر ارتباطي شبكه هاي اجتماعي رايج همچون تلگرام، واتساپ و  هك اينستاگرام مي باشد كه با سيستم نظارتي سامانه مراقبت از خانواده امكان نظارت و كنترل كليه شبكه هاي اجتماعي نيز فراهم شده است.

موقعيت لحظه به لحظه

از موقعيت عزيزان خود در هر لحظه و هر مكان آگاه باشيد، محل هاي تردد هاي مجاز و غيرمجاز را روي نقشه تعيين كنيد و در صورت ورود و خروج از اين مناطق به آني اطلاع يابيد. مثلا محدوده مدرسه و مسير منزل موارد مشابه را مي توانيد براي فرزندان مشخص كنيد و يا در كاربردهاي مشابه براي بازاريان خود محدوده بازرابي را مشخص كنيد.

مديريت دسترسي

ساعات خواب، زمان انجام تكاليف و بازه زماني مجاز استفاده از دستگاه را مشخص كنيد و در زمان هاي مورد نظر دسترسي به برخي اپليكيشن را مسدود كنيد. وب سايت هاي بازديد شده توسط كودكان خود را كنترل كنيد و دسترسي آنان به مباحث غير اخلاقي را مسدود كنيد.

برنامه هاي نصب شده

ليستي كامل از برنامه هاي نصب شده بر روي گوشي فرزند و يا كارمند خود را داشته باشيد و از وجود برنامه هايي نامناسب آگاه شويد و در صورت لزوم آنها را بلاك كنيد. همچنين مي توانيد باز زماني استفاده مجاز آنها را مشخص كنيد تا در ساعات مشخصي از شبانه روز قابل اجرا باشند . در ساير در حالت مسدود قرار گيرند.

نظارت بر فرزندان با XSPY

سامانه مراقبت از خانواده كليه فعاليت هاي فرزندان شما را به شما گزارش مي دهد، به اين طريق به صورت غير مستقيم امكان نظارت و كنترل فرزند را براي شما ممكن مي سازد. مهم نيست در محل كار هستيد و يا در خانه به سر مي بريد؛ موضوع مهم اين است كه با نرم افزار نظارت والدين XSPY همواره در كنار آنها هستيد.

  • اعمال محدوديت استفاده از برنامه ها و اينترنت
  • گزارش كامل كليه ارتباطات و مكاتبات روزمره
  • تعيين محدوده مجاز تردد جهت ورود و خروج

مراقبت از سالمندان

سالمندان، مبتلايان به آلزايمر بزرگواراني هستند كه نيازمند مراقبت و محبت كودكانه نامحسوس هستند، اما آنها را نمي توان همچون كودكان محدود كرد و يا براي رفت و آمد آنها تعيين تكليف كرد. اما نرم افزار كنترل والدين XSPY اين امكان را به شما مي دهد تا علاوه بر كنترل فرزندان، امكان مراقبت از سالمندان و مبتلايان به آلزايمر را نيز داشته باشيد و در هر لحظه در كنار اين عزيزان باشيد.

  • نمايش و اعلام موقعيت دقيق و لحظه به لحظه آنها
  • هشدار اعلام خروج يا ورود به محدود هاي خطرناك
  • قابليت اعلام وضعيت اضطراري و دريافت صداي محيط

نظارت بر كارمندان

كنترل نيروهاي خارج از محل كار و بازاريابان همواره يكي از دغدغه هاي مديران مجموعه هاي بزرگ بوده است. كنترل كيفيت كارمندان و بازاريابان با مشتري سلامت عملكرد خانواده تجاري شما را تضمين مي كند. همچنين مي توانيد تنظيمات سيستم گزارش دهي را به شكلي كه نياز داريد شخصي سازي كنيد.

  • موقعيت يابي لحظه اي و مسير يابي خطي
  • تعيين محدوده تردد مجاز و غير مجاز
  • نظارت بر تماس ها و كنترل ارتباط با مشتري

اپليكيشن نظارتي ويژه والدين و سرپرستان

براي دسترسي راحت و دقيق تر، نسخه كلاينت نرم افزار مراقبت از كودكان در اينترنت تهيه شده است تا دسترسي به پنل گزارشات ساده تر باشد و انتقال داده ها به صورت نقطه به نقطه بين دستگاه فرزند و گوشي تلفن همراه سرپرست خانواده صورت پذيرد. براي دانلود نرم افزار كنترل والدين ويژه آيفون ( به زودي) و اندرويد مي توانيد از طريق لينك هاي زير اقدام كنيد.

  • رابط كاربري كاملا سازگار با سايز گوشي
  • دسترسي سريع و مستقيم به پنل كاربري
  • بررسي گزارشات ذخيره شده در حالت آفلاين

چگونه هك اندرويد با نرم افزار XSPY امكان پذير است؟

فراگير شدن گوشي هاي تلفن همراه مبتني بر سيستم عامل اندرويد در ميان كودكان و نوجوانان باعث شده است تا روزانه والدين زيادي به دنبال راهكارهايي براي هك اندرويد و روش هاي كنترل اين سيستم عامل قرار گيرند. چرا كه بسياري از فرزندان با توجه به قابل دسترس بودن بازي ها و نرم افزارهاي بر روي اين سيستم عامل تمايل بيشتري به استفاده از ديوايس هاي مبتني بر اندرويد را دارند. اما لازم است بدانيد همواره براي كنترل و نظارت بر اين سيستم عامل نياز به برنامه هك اندرويد نداريد و تنها كافيست از ابزارهاي كنترل والدين استفاده نماييد. يكي از ابزارهاي قدرتمند داخلي در اين زمينه برنامه XSPY مي باش، تا سرپرست خانواده بتواند با خيالي آسوده و بدون نياز به آموزش هك اندرويد و يا روش هاي پيچيده مشابه اقدام به نظارت بر فعاليت فرزندان زير 18 سال خود نمانيد. براي آگاهي از نحوه عملكرد اين برنامه و چگونگي تهيه و فعالسازي اين برنامه مي توانيد به ادامه توضيحات ارائه شده در اين مطلب توجه فرماييد.

آيا هك گوشي موبايل با برنامه XSPY امكان پذير است؟

براي پاسخ به اين سوال كافيست به محتواي اين پاراگراف دقت كنيد، XSPY مخفف SPY24 و به معني سامانه مراقبت از خانواده است. پس اين يك برنامه هك موبايل نيست، بلكه يك ابزار كنترلي جهت نظارت بر فعاليت فرزندان زير 18 سال مي باشد. روند كار برنامه به اين صورت است كه پس از نصب و فعالسازي برنامه، نرم افزار مخفي شده و گزارشات زير را به پنل نظارتي والدين ارسال مي كند:

  •  گزارش تماس ها
  •  ليست پيامك ها
  •  اعلام موقعيت مكاني
  •  گزارش كليه مسنجرها
  •  برنامه هاي اجرا شده
  •  وب سايت هاي بازديد شده
  •  و فعاليت در تمامي برنامه ها

و به اين صورت والدين مي توانند بدون نياز به برنامه هك گوشي موبايل و از راه دور با خيالي راحت اقدام به كنترل فعاليت فرزندان خود در فضاي مجازي و حقيقي نمايند. در اين برنامه سعي شده است كليه ابزارهاي نظارتي و مديريتي جهت عملكردي لازم براي فرزندان فراهم شود تا سرپرستان خانواده بتوانند به سادگي از آن براي مديريت خانواده خود استفاده نمايند.

آيا هك تلگرام با برنامه XSPY امكان پذير است؟

اما اين روش هكينگ تلگرام محسوب نمي شود، بلكه يك ساز و كار نظارتي بر فعاليت فرزندان شما در شبكه تلگرام است، يعني شما با نصب يك نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امكان دسترسي از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در شبكه تلگرام، كه به اصطلاح عاميانه رت هك تلگرام از راه دور شناخته مي شود را خواهيد داشت. نصب برنامه بسيار ساده است شما بدون نياز به هك كردن تلگرام با آيدي و تنها با انجام چند مرحله ساده مي توانيد، آن را بر روي گوشي فرزند خود نصب كرده و پس از مخفي شدن برنامه مي توانيد، گزارش فعاليت ها و ارتباطات فرزند خود را در شبكه تلگرام با استفاده از كنترل پنل مديريت والدين تحت نظر بگيريد. پس با ما همراه باشيد تا شما را با نحوه مديريت عملكرد فرزندان در شبكه تلگرام، را بدون نياز به هيچ راهكار هك و يا غير قانوني به واسطه برنامه XSPY آشنا سازيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.