سامانه مراقبت از خانواده

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه رديابي و كنترل نامحسوس گوشي موبايل و تبلت از راه دور

سامانه مراقبت از خانواده

۱۴ بازديد

برنامه رديابي و كنترل نامحسوس گوشي موبايل و تبلت از راه دور !

SPY24 چيست؟ 

SPY24 يك بسته نرم افزاري موبايل با نصب بسيار آسان است كه با نصب آن روي تلفن همراه فرزندانتان به شما اين امكان را مي دهد تا از راه دور

تماس ها و پيامك ها و مكاتبات با دوستان و مخاطبين

ارتباطات شبكه هاي اجتماعي همچون تلگرام ، واتس اپ

موقعيت مكاني لحظه اي و مسير هاي پيموده شده روزانه

برنامه ها و بازي هاي مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

تحت نظر بگيريد و از دغدغه هاي فكري و يا آشفتگي هاي روحي رواني رهايي يابيد و با استفاده از قابليت كنترل از راه دور گوشي تلفن همراه مراقب آن ها باشيد تا از آسيب هاي احتمالي پيشگيري به عمل آوريد.

 

نظارت بر فرزندان – مراقبت از سالمندان – نظارت بر كارمندان

۱- با SPY24 كليه فعاليت هاي فرزندان خود را به واسطه گوشي تلفن همراه اعم از تماس ، پيامك ، موقعيت مكاني ، فعاليت هاي در شبكه هاي مجازي چون تلگرام ، لاين ، واتس اپ و … را تحت نظر بگيريد و به صورت غير مستقيم لحظه به لحظه در كنار آنها حضور داشته باشيد.

۲ – سالمندان ، مبتلايان به آلزايمر بزرگواراني هستند كه نيازمند مراقبت و محبت كودكانه نا محسوس مي‌باشند ، SPY24 اين امكان را به شما مي دهد تا هر لحظه در كنار اين عزيزان باشيد.

۳ – موقعيت يابي لحظه اي ، مسير يابي خطي ، تعيين محدوده‌هاي تردد مجاز و غير مجاز ، كنترل ارتباطات با مشتريان از جمله قابليت هاي ويژه SPY24 است كه سلامت عملكرد خانواده تجاري شما را تضمين مي كند.

چرا SPY24؟

سامانه مراقبت از خانواده با رابط كاربري آسان و سيستم نصب بسيار ساده امكان نصب اين برنامه را با كمترين سطح دانش فني براي والدين فراهم مي سازد ، همچنين اين برنامه با كسب جوايز و تقديرنامه هاي متعدد در حوزه حفظ سلامت خانواده در فضاي مجازي به عنوان قدرتمندترين و برترين سامانه نظارتي والدين صحت عملكرد خدمات نامبرده را تضمين مي كند. كه در بخش افتخارات سامانه ، اين موارد را مي توانيد مشاهده نمائيد.

????

سامانه مراقبت از خانواده

 

سايت spy24.irسايت spy24.ir

 

برنامه SPY24 :

در ابتدا اميدوارم كه قوانين سايت spy24 را مطالعه كرده باشيد.كه اولين مورد از قوانين سايت و مهمترين آن مقابله با هك ميباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه هاي وبسايت spy24 بر عهده كاربر مي باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام يك نرم افزار موبايل با نصب و فعال‌سازي بسيار ساده مي باشد كه به والدين امكان كنترل و مديريت فعاليت فرزندان در شبكه هاي مجازي موبايلي را مي دهد. در زير مي توانيد برخي از امكانات برنامه SPY24 را مشاهده نماييد:

  • نظارت بر تماس ها و پيامك ها به همراه تاريخ و زمان
  • گزارش پيام هاي تلگرام ، اينستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعيت لحظه مستمر و مسير هاي پيموده شده
  • وب سايت هاي بازديد شده و برنامه هاي اجرا شده
  • با قابليت پنهان سازي ۱۰۰ درصد برنامه و مديرت راه دور
  • امكان مسدود سازي وب سايت ها، برنامه ها و مخاطبين از راه دور

دانلود برنامه

سايت رسمي spy24

https://spy24.ir

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.