نرم افزار AndroRat به همراه آموزش و لينك دانلود

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه رديابي و كنترل نامحسوس گوشي موبايل و تبلت از راه دور

نرم افزار AndroRat به همراه آموزش و لينك دانلود

۱ بازديد

اگر مطالب پيشين ما را دنبال كرده باشيد در مطلبي با عنوان هك اندرويد ، تعدادي از نرم افزارهاي مخصوص هك گوشي اندرويد را برشمرديم. يكي از اين برنامه ها، نرم افزار AndroRat بود كه به نسبت بقيه نرم افزار هاي هك و نفوذ از محبوبيت بيشتري برخوردار است. اين برنامه با استفاده از ساخت يك رات اندرويد و انجام تعدادي عمليات اضافه قادر است در گوشي تلفن همراه قرباني نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نمايد. در ادامه آموزش كار با اين برنامه را به صورت خلاصه براي علاقه مندان به مباحث امنيت قرار داده ايم كه از طريق آن قادريد نحوه كار با نرم افزار AndroRat را فرا بگيريد.

قبل از آنكه بخواهيم در رابطه با رات اندرويد، صحبت نماييم، بايد بگوييم يكي ديگر از برنامه هايي كه با استفاده از آن مي توان كنترل جامع و كاملي روي گوشي هدف داشت، برنامه نظارتي و كنترلي SPY24 مي باشد كه قادر است تمامي كنترل هاي مربوط به يك تلفن همراه را در اختيار كاربران خود قرار دهد. اين برنامه قادر است علاوه بر كنترل گوشي، نظارت كاملي بر پيام ها، تماس ها، شبكه هاي اجتمعاي، برنامه هاي نصب شده و موقعيت ها و مسيرهاي پيموده شده نيز داشته باشد.
دانلود برنامه SPY24
برنامه SPY24

با استفاده از برنامه SPY24 مي توانيد كنترل كاملي روي گوشي هدف داشته باشيد.
آنچه در اين نوشته مي خوانيد : پنهان
1. آموزش كار با نرم افزار AndroRat
2. Review Overview
2.1. راي شما:راي كاربران
آموزش كار با نرم افزار AndroRat

قبل از هر چيز بايد ابتدا اين نكته را متذكر شويم كه اين گونه آموزش ها صرفا براي آموزش نحوه كار برنامه هاي هك در سايت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنيت بتوانند با استفاده از آن به آسيب پذيري هاي موجود در سيستم عامل اندرويد پي برده و نسبت به رفع اين آسيب پذيري ها اقدام نمايند.

در مرحله نخست ما نياز به مكاني در اينترنت داريم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار AndroRat به آنجا ارسال شود. براي اين منظور ابتدا وارد سايت noip.com شده و يك هاست با نام دلخواه ايجاد مي نماييم.
آموزش كار با AndroRat

ايجاد هاست در noip.com

حال بايد عمليات مربوط به انتقال پورت را انجام دهيم. عمليات انتقال پورت براي هر مودم به نحوي خاص انجام مي شود. پس براي انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو كرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بياوريد.

حال نرم افزار AndroRat Blinder را دانلود كرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستي را كه ساخته ايد و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نماييد. حال براي فايل مربوطه يك نام انتخاب كرده و روي Go كليك نماييد. (اگر مايل باشيد فايلي را كه ساخته ايد در قالب برنامه اي ديگر ارائه كرده و آن را تركيب نماييد، به تب Build + Blind رفته و از آنجا فايل apk مورد نظر خود را وارد نماييد.)

ساخت وبلاگ جديد

 

در مرحله بعدي بايد نرم افزار DUC كه براي آپديت خودكار DNS در ويندوز به كار مي رود را دانلود نموده و نصب نماييد. پس از نصب برنامه DUC آن را باز كرده و مشخصات هاستي كه ساخته بوديد را در قسمت مربوطه وارد نماييد.

حال نرم افزار AndroRat Project را دانلود و اجرا كرده و سپس تب Server را باز كنيد و در آنجا شماره پورتي كه قبلا ايجاد كرده ايد را وارد نماييد.

حال فايل apk ئي را كه قسمت هاي قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ايجاد كرده بوديد را روي گوشي مقصد اجرا كنيد.

پس از انجام مراحل فوق تقريبا شما موفق به ساخت يك برنامه هك گوشي اندرويد شده ايد. البته بايد بدانيد كه اكثر آنتي ويروس ها به سبب مشهور بودن نرم افزار AndroRat در فرايند جاسوسي و هك، اين برنامه را بعنوان ويروس شناخته و اجازه دسترسي به آن را نمي دهند.

لينك دانلود برنامه AndroRat

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.